Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Galušková, Klára
Diplomová práce se zabývá nákupním chování spotřebitele a loajalitou zákazníka na trhu s kávou v České republice. Obsahuje krátký přehled trhu kávy v České republice, jeho velikost a vývoj, přehledně mapuje trh kaváren a na základě primárních dat zjišťuje preference a faktory ovlivňující spotřebitele při konzumaci a nákupu kávy. Primární data jsou získána dotazníkovým šetřením (n=446) a hloubkovými rozhovory (n=5). Kvantitativní výzkum dále vede k určení hlavních faktorů, které ovlivňuje nákupní chování spotřebitele. Na základě výsledků jsou vypracována doporučení pro oblast marketingových strategií zainteresovaných subjektů na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.